...

13:23

ÇARDAĞIMIZZ

işte gelsim burdayımm ben bu işte ustayımmmm....
.
.
.
heheh bu siteye konulcak en güzel eme emğii dimi çiçekler asma süpürme silme en çok el emeği bu tür işlere gidiyoo herhallde :)
.
.
.
şimdi diceksiniz rumeysa yaz bitti niye bu resimleri koydun napıyım zaten bu sene çoğu çiçeğimiz çıkmadı çıkanlarda yeniden yeşil hallerine döndüler bi kaç tanesiyle avunalım bburda ağırladığımız misafirleride bi hatırlayayım dedimm :)


buda geçen yılkii çardağımızın kış haliii aaa bu balkon bütün kış böyle dururmu keşke bundan bi kaç dk sonrasınıda resimleseymişim resimsizdee şöyle denebilirrr bu kadar kar varken bi kardan adam yapıldı bozulduu kartopu oynandıı ortalıkta kar namına bişeyy kalmadıı :)

.

.

.

kendinize iyi bakın sevgiyle kalınnnn....

9 yorum:

ilkbaharr dedi ki...

yaa sizin bu evii özledim insallh yarın gelirim görürüm nsl değişmiş mi ..:)

уαѕємiη dedi ki...

ne güzel keyif aypılır orda şimdii

çardak sefası yapasım geldi rumeysacım

öpüyorum seni

RUMEYSA dedi ki...

*ilkbaharcımm bekliyorum gel inş :)

**ahh ahh yasemin ablacım sorma gitsin kahvaltı akşam yemeği çay keyfi harika oluyoo :)

уαѕємin... dedi ki...

rumeysacım güncelle artık şu bloğunuda gariban gariban duruyor

RUMEYSA dedi ki...

bende güncellemek isitoyrum ama ne koysam ne koysam bakıyom bulamıyomm :)

şengül dedi ki...

rumeysa canım geçmiş doğum günü kutlu olsun bloğunu yeni gördüm canım hayırlı olsun

RUMEYSA dedi ki...

sağol şengül abla...

Ayşe dedi ki...

rumeysaaaa yazin beni cagircan dimi, cardaginizda cay iccez birikte dimi ;)

RUMEYSA dedi ki...

eveeeeetttt inş ayşe abla

Etiketler