...

07:07

Mozaik Çalışması


merhabalar farklı bi çalışmaylşa burdayımm bu mozaik çalışmasını kırtasiyeye gidip mozaik çalışması almak istiyorum diyorsunuz oda size çerçeve taşlar tutkal ve araları doldurmak için olan harçtan oluşan bi paket veriyooo...
.
.
.
.
sonra kendiniz yada vaktinii geçirecek biri olursa onunla beraber yapıyorsunuz en sonundada isteğe göre üzerini vernikleyebiliyorsunuzz...
.
.
.
birde o arkasındaki sabitleyiciyi çektim çünkü o pakete dahil değildi benim eskimiş bi çerçevemden kopmuştu günün birinde lazım olurr diye saklamıştım, yanılmamışım :)
.
.
.
aslında ben bu deseni beğenmemiştim ama kardeşime göre olsun diye gemili seçtim yoksa çok tatlı ördekler balıklar filan varrdıı :)

8 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Cok güzel bir calisma olmus, eline saglik. Bu tip calismalari yapmak icin böyle hazir sekilde satilmasi cok hos ve daha motive edici.
Hobby bulamayanlar aslinda deneseler birseyler bulurlar mutlaka!
Sevgiler

RUMEYSA dedi ki...

çok haklısınn hemde insan bu tür çalışmalarda sonunda güzel bi şey çıkacağı için daha da hevesleniyorr

dilek bozkurt dedi ki...

çok güzel olmuş bişeylwere emek verildinde emin ol güzel şeyler çıkıyo ortaya :)

dilek bozkurt dedi ki...

burarada linkimi buloğuma ekliyrum izninle :)

RUMEYSA dedi ki...

tabii dilek ablaa ekleyebilirsinn. :)

KelebekGibi dedi ki...

Seninde Kandilin mübarek olsun Rümeysacim ,sevgiler.

ilkbaharr dedi ki...

rümeysa güzel olmustu cidden ama bnm balıgım da cok sekerdi degil mi?:)

RUMEYSA dedi ki...

eveeet yaa ben zaten en çok senin balığını bide mervenin ördeğini beğenmiştim ama ali sağolsun bana bişey bırakmadıı :)

Etiketler